In Memoriam ...

Gyászol a lengyel nép....

Kontaktok

Otthonunk ...

... gondolatok ...

"Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem olyan vagyok. De te szeress, és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál."

Címkék

arab (1) barát (6) család (11) csodálatos (6) éghajlat (1) első (6) film (2) gondolatok (10) gyerek (3) háború (2) hernád (1) kávé (1) keane (2) klíma (1) konyha (3) kultúra (5) kütyü (3) lakás (1) magyar (1) magyarok (2) műemlék (1) munka (1) nők (6) oktatás (4) radiohead (1) repülő (3) szeretet (21) talk talk (1) társadalom (8) technika (7) természet (1) tudomány (6) vers (14) zene (12)

Látogatók száma

Huhha..

2011.06.30. 20:32 :: Alniyat

Számot kellene vetnem mit végeztem ebben az évben, ebben a tanévben.
Bevallom,.. ha belekezdek a sorolásába, megrémülök.

Megrémülök, mert túl soknak tűnik, s ilyenkor merül fel bennem, hogy nem lőttem túl a célon?
Sokszor megfogadtam, hogy a munka bár hajtja előre az embert, minőségi kell legyen. Úgy kell elvégeznünk, ahogy tőlünk a legjobban telik. Épp ezért kell elgondolnom, s a számvetésben figyelembe vennem, hogy az általam megkezdett munkákat elvégeztem, befejeztem, vagy félbe maradtak. Nem hiszem, hogy mindenki mindent befejez, sőt azt sem, hogy minden elvégzett munka a legtökéletesebb lesz, hiszen emberek vagyunk, s mint olyanok, hibázunk. Hibáinkból tanulunk, újra értékeljük, s később még többet hozunk ki magunkból.

A munka nemesít. Pfff,.. közhely, de tudjuk, van aki abban érzi jól magát. Alkotni szeret, az teszi teljessé az életét, ha a mindennapokban folyamatosan harcol az újért, a jobbért.
A munka felszabadít. Pfff,.. még egy közhely, de igaz, a fene egye meg. Felszabadítja a kreativitásunkat, eltelt tartalommal, tettre késztet, dolgoztat. Leköti feles gondolatainkat, energiánkat.
 

A fene egye meg, munka mániás vagyok. Erre már régen rájöttem, s arra is, hogy nekem kell a munka szabadsága. Muszáj, hogy megválaszthassam, miképp végzem el, de akkor megcsinálom, s a lehető legtöbbet igyekszek kihozni belőle.

Legalábbis azt hiszem, így van...

Lehet megcáfolni, nehezemre fog esni, de igyekszem elviselni.
 

Alniyat elmélkedett tök feleslegesen,... azt hiszem :P

Szólj hozzá!

Címkék: oktatás gondolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://alniyat.blog.hu/api/trackback/id/tr263028321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...