In Memoriam ...

Gyászol a lengyel nép....

Kontaktok

Otthonunk ...

... gondolatok ...

"Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem olyan vagyok. De te szeress, és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál."

Címkék

arab (1) barát (6) család (11) csodálatos (6) éghajlat (1) első (6) film (2) gondolatok (10) gyerek (3) háború (2) hernád (1) kávé (1) keane (2) klíma (1) konyha (3) kultúra (5) kütyü (3) lakás (1) magyar (1) magyarok (2) műemlék (1) munka (1) nők (6) oktatás (4) radiohead (1) repülő (3) szeretet (21) talk talk (1) társadalom (8) technika (7) természet (1) tudomány (6) vers (14) zene (12)

Látogatók száma

Mosoly az életünk ...

2009.06.06. 21:49 :: Alniyat

Sokszor gondolkoztam el azon, hogy az emberek miért nem mosolyognak annyit.

Én szeretek vidám lenni, mosolyogni, mert sokkal érdekesebb az élet ebben az állapotban.
Mostanában kevesebbet mosolyogtam, sőt, ha őszinte akarok lenni szinte alig. Ha épp megpróbáltam, az sem tűnt számomra olyan őszinte, felszabadult pillanatnak.
Nem jó ez így.

Pár napja jobban megy, s be kell látnom, igazán jó így ellenni.
Különösen jó, ha viszont kapja az ember a mosolyt, s érzi, őszinte, mindent felölelő pillanatát. Nem kell alakoskodni, nem kell erőszakolni, csak hagyni érzelmeinket szabadon szárnyalni.

Nézzünk körül környezetünkben, vegyük észre az őszinte, igazán kedves mosolyt. Lássuk meg a másik szemében, arcán, gesztusaiban, hogy igazán élvezte a pillanatot, s lám, feldobta a napom, feldobtam a napod.

S ha ennél többről van szó, attól még szebb a nap, még szebb volt egy pillanat.

Szép Napot ... :)
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alniyat.blog.hu/api/trackback/id/tr901168176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babel 2009.06.12. 09:09:57

Minden percért, amit mérgelődéssel töltesz, elvesztegetsz 60 másodpercnyi boldogságot.
Ralph Waldo Emerson
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...