In Memoriam ...

Gyászol a lengyel nép....

Kontaktok

Otthonunk ...

... gondolatok ...

"Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem olyan vagyok. De te szeress, és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál."

Címkék

arab (1) barát (6) család (11) csodálatos (6) éghajlat (1) első (6) film (2) gondolatok (10) gyerek (3) háború (2) hernád (1) kávé (1) keane (2) klíma (1) konyha (3) kultúra (5) kütyü (3) lakás (1) magyar (1) magyarok (2) műemlék (1) munka (1) nők (6) oktatás (4) radiohead (1) repülő (3) szeretet (21) talk talk (1) társadalom (8) technika (7) természet (1) tudomány (6) vers (14) zene (12)

Látogatók száma

A rettegés foka, Polly "néni" ...

2009.03.08. 21:48 :: Alniyat

Nem vagyok annyira félős, eltelt pár évtizedem alatt már edződtem, de azért megtörténik, hogy mégis egy pillanatra hidegség csap a szívemre, véletlen pillanatokban, helyzetekben.

Vasárnap este, a család a másnap kezdődő hétre készülődik, gyerekek bepakolnak, majd fürdi, hajmosás, hajszárítás. Lassan lenyugodnak a kedélyek, vacsora és nyugovóra térnek.
Apa is nekikészül a nyugalmas fürdéshez, végre megengedi magának a forró fürdőt, ...

.... bekészítem kedvenc regényem, mit másfél évtized (jesszus, tán van az 2 évtized is lassan) óta újra elolvasok végre, Robert Ludlum: Csak tanú ne maradjon. Pár oldal belefér míg kiáztatom a bőröm, jót tesz szívemnek, lelkemnek, testemnek az ejtőzés.
Közben előkészülök, a hajam is meg kellene mosni, no és némi pipere is sorra kerül majd :) .
 

Nagy kényelmemben, olvasgatok, s érzem valami elhúz a lábam mellett, semmi baj,.. csak tán egy vízfodor.
Megmosom a hajam, s épp nyúlok a csap felé, hogy megnyissam, s hírtelen, JEGES ÉRZET, RETTEGÉS fog el,.... a vízben határozottan érzem, hogy elhúz a combomnál valami. Hopp, itt ennek fele sem tréfa, a dugót most húztam ki, még a végén lefolyok, s eszembe ötlik Chucky a Fecsegő Tipegőkből, szegény meddig rettegett.

Gyors kézmozdulattal lecsapok,...

Áááá,.. még egy csapás,.. MEGVAN....!!!

Egy Polly Pocket lány úszkált velem a kádban,.. Hihi,..
.... előttem kicsilányom játszadozott fürdés közben és a Polly műanyag szerkezete jól viseli a kád vizét, csak engem félemlített meg, oly hírtelen,.. Ne félj apa, megmentelek ... mondaná kedvesen,...
Jó Éjt Gyermekeim ....
 

2 komment

Címkék: család gyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://alniyat.blog.hu/api/trackback/id/tr75990158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babel 2009.03.09. 19:38:15

Ez nagyon aranyos történet. Igazi Nőnapi meglepi! :D Látod? Mekkorákat tudnak lepni? Írnék mást is, de bölcs maradok inkább és befogom a szám...... :)
Kaptál egy Pollyt! ;)

Alniyat 2009.03.10. 18:31:58

@Babel: :) Mondjuk bennem is bujkált a kisördög, mikor írtam, de inkább ilyen stílusban hagytam :).
És jobb is,ha csendben maradsz :).
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...