In Memoriam ...

Gyászol a lengyel nép....

Kontaktok

Otthonunk ...

... gondolatok ...

"Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem olyan vagyok. De te szeress, és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál."

Címkék

arab (1) barát (6) család (11) csodálatos (6) éghajlat (1) első (6) film (2) gondolatok (10) gyerek (3) háború (2) hernád (1) kávé (1) keane (2) klíma (1) konyha (3) kultúra (5) kütyü (3) lakás (1) magyar (1) magyarok (2) műemlék (1) munka (1) nők (6) oktatás (4) radiohead (1) repülő (3) szeretet (21) talk talk (1) társadalom (8) technika (7) természet (1) tudomány (6) vers (14) zene (12)

Látogatók száma

Egy jó kis testedzés

2010.04.24. 22:12 :: Alniyat

Két napja ki nem látszom a munkából.

Pénteken reggel a kiscsajt még el kellett vinnem fogászatra, de utáni ki nagyiékhoz, mert munka volt.

Már az ősszel beígértem, hogy megcsináljuk a kerítést.
Nosza, itt volt az ideje! Csak az a baj, hogy mikor elkövetkezik a munka, akkor jövök rá, hogy mit vettem a nyakamba. Megint a szokásos felállás, előkészítve csak módjával, így jócskán volt még mit tötymörögni.

Pénteken a felével végeztünk, hittem én, mert ugye darabra annyi volt az oszlopokból, csak éppen szombatra maradt a betonozás java, mert az oszlopok másik fele alá végig kellett már a beton. Ja, és persze ez már a domboldal felső részében volt.

Hajjaj, ki is combosodtam tőle. Leülök, és úgy maradok. Némi izomláz már érződik, de holnap reggel lesz a "legjobb", azt hiszem.

Szóval, elkészült, este hétre befejeztem az utolsó simítást (szó szerint), és végre indulhattam haza. Ja, el kellett pakolni, na igen, ez nem maradhat el.
 

Persze egyszem fiukként, ki más csinálta volna. Tíz éve halogattuk, már ideje volt.

 

Update: Vasárnap reggel, minden izmom kőkemény. :) Kicsit többet kell edzeni.
No, gyerünk szavazni!

Szólj hozzá!

Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://alniyat.blog.hu/api/trackback/id/tr51948946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...