In Memoriam ...

Gyászol a lengyel nép....

Kontaktok

Otthonunk ...

... gondolatok ...

"Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem olyan vagyok. De te szeress, és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál."

Címkék

arab (1) barát (6) család (11) csodálatos (6) éghajlat (1) első (6) film (2) gondolatok (10) gyerek (3) háború (2) hernád (1) kávé (1) keane (2) klíma (1) konyha (3) kultúra (5) kütyü (3) lakás (1) magyar (1) magyarok (2) műemlék (1) munka (1) nők (6) oktatás (4) radiohead (1) repülő (3) szeretet (21) talk talk (1) társadalom (8) technika (7) természet (1) tudomány (6) vers (14) zene (12)

Látogatók száma

Drága Édesanyák ....

2010.05.01. 09:39 :: Alniyat

"Csodálatos az, amit egy nő megbír! – Egy nő, aki anya; – egy anya, aki szeret."
Jókai Mór

Május első vasárnapja közeleg, ilyenkor még jobban megtelik szívünk szeretettel.
Drága Édesanyák, nélkületek a mi szívünk sose verne, lelkünk üres doboz lenne, szavunk nem szólna, szemünk nem bolondozna, köszönjük az áldozatot, a biztonságot, a sok szeretetet.

Minden anyukának szerte a világon, minden nap legyen  szebb és szebb, mint a tegnap, és gyermekeik boldogsággal töltsék el.

 Drága Anyukám, Isten éltessen a mai napon!

 

József Attila: Mama

Már egy hete csak a mamára
gondolok mindíg, meg-megállva.
Nyikorgó kosárral ölében,
ment a padlásra, ment serényen.

Én még őszinte ember voltam,
ordítottam, toporzékoltam,
Hagyja a dagadt ruhát másra.
Engem vigyen föl a padlásra.

Csak ment és teregetett némán,
nem szidott, nem is nézett énrám
s a ruhák fényesen, suhogva,
keringtek, szálltak a magosba.

Nem nyafognék, de most már késő,
most látom, milyen óriás ő-
szürke haja lebben az égen,
kékítőt old az ég vizében. 

 

 

Móra Ferenc : Anyának

Álmomban az éjszaka
aranykertben jártam.
Aranykertben aranyfán
aranyrigót láttam.
Aranyrigó énekét
a szívembe zártam.

Ahány levél lengedez
szélringatta ágon,
ahány harmatcsepp ragyog
fűszálon, virágon
Édesanyám, fejedre
annyi áldás szálljon. 


 

 

Szólj hozzá!

Címkék: család első nők szeretet csodálatos

A bejegyzés trackback címe:

https://alniyat.blog.hu/api/trackback/id/tr371965990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...