In Memoriam ...

Gyászol a lengyel nép....

Kontaktok

Otthonunk ...

... gondolatok ...

"Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem olyan vagyok. De te szeress, és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál."

Címkék

arab (1) barát (6) család (11) csodálatos (6) éghajlat (1) első (6) film (2) gondolatok (10) gyerek (3) háború (2) hernád (1) kávé (1) keane (2) klíma (1) konyha (3) kultúra (5) kütyü (3) lakás (1) magyar (1) magyarok (2) műemlék (1) munka (1) nők (6) oktatás (4) radiohead (1) repülő (3) szeretet (21) talk talk (1) társadalom (8) technika (7) természet (1) tudomány (6) vers (14) zene (12)

Látogatók száma

Volt egy álmom ... talán igaz volt

2010.06.04. 20:56 :: Alniyat

Az emberek álmodnak, nem is akár hogy, mernek nagyot, szépet álmodni és álmaikban megvalósítani, amit a való élet olykor nem enged.

Sőt, van, hogy olyat álmodunk, amit meg is tudunk valósítani.
Tovább gördítve a gondolatot, nem kell csak úgy álmodni, meg kell valósítani.

Az álmaink megvalósíthatók, és ez nem attól függ, hogy milyen merészek, hanem attól, hogy mi mennyit merünk megtenni annak érdekében, hogy megvalósuljanak.

Volt egy álmom, megvalósítottam. Mentem és elértem, mert akartam. Láttam, tapasztaltam, örültem és fájt. De az én álmom volt és valóság lett.

Volt egy álmom, és valóság lett. Éreztem, érintettem, megláttam és csodás lett. Akartam, és megvalósult. Ma már újra álomnak tűnik, de tudom, hogy igaz volt és valóság. Az én valóságom, amiért egyzser érdemes volt élni.

Volt egy álmom, de nem valósult meg. Nem voltam elég kitartó, nem volt bennem elég hit. Van ilyen, de büszke erre az álmomra most nem lehetek. Már nem valósulhat meg, ebben a formájában semmiképp.

De tudom, hogyha álmodok és akarom, akkor megvalósítható.

Álmodjatok, együtt, egymásért! Álmodjunk együtt! Kinek mi az amiért érdemes, legyen a titkod, de valóság!

Szép Álmokat!

Alniyat-SztJ

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene gondolatok szeretet

A bejegyzés trackback címe:

https://alniyat.blog.hu/api/trackback/id/tr682057220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...