In Memoriam ...

Gyászol a lengyel nép....

Kontaktok

Otthonunk ...

... gondolatok ...

"Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: én nem olyan vagyok. De te szeress, és én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál."

Címkék

arab (1) barát (6) család (11) csodálatos (6) éghajlat (1) első (6) film (2) gondolatok (10) gyerek (3) háború (2) hernád (1) kávé (1) keane (2) klíma (1) konyha (3) kultúra (5) kütyü (3) lakás (1) magyar (1) magyarok (2) műemlék (1) munka (1) nők (6) oktatás (4) radiohead (1) repülő (3) szeretet (21) talk talk (1) társadalom (8) technika (7) természet (1) tudomány (6) vers (14) zene (12)

Látogatók száma

Multifunkciós Nap

2010.06.24. 20:14 :: Alniyat

Ma multifunkcionáltunk.

Hivatalosan távol voltam munkahelyemtől, mert az egyetemen kellett elintéznem néhány igen fontos dolgot. Részben jegyeket kellett beíratnom - milyen ökörség, hogy levelezősként rohangálok az elérhetetlen tanárok után -, részben egy tantárgyat kellett töröltetnem, mert szerencsésen "időben" értesítettek, hogy nekem nem kell felvennem (na igen ez is 3000-mbe került). Álgyavigye, ha el tudom intézni hát sikeres napom lehet.

Reggel még a picikémet elvittük beíratni a Fráterbe, ott fog kezdeni jövőre, a nyolcosztályos évfolyamon. Szerencsére viszonylag hamar végeztünk, így kilenckor már felvehettük uncsitesót és az egész család ment Debrecenbe. (Multifunkciós napként kezelve, apa intézi a dolgait, s közben a többiek kirándulnak.)

Egyetemen az első nekifutás sikeres, tanárnőt megtaláltam 2 jegy a helyére került. Nah mondom, innen egyre jobbak leszünk. Tévedés.

Másik tanárnő csak dél körül lesz bent.
A család közben átitatódott  a Kossuth Egyetem illatával. Áhitatosan mutattam neki, s bizony lestek is, ki mindenki fordult meg a falai között.

No, de irány a TO, nézzük a törlést.
Siker, ez egyre jobb. Bár a törlést nem lehetett azonnal elintézni, de elvben minden lezsírozva, már csak a pénz és infó áramláson fog múlni.

Nah, délig van még idő, irány a Botanikus Kert.
Pofás kis arborétum meg kell hagyni. Igaz, nem túl nagy, de meglepően csöndes a zajos város közepén. Szép öreg fákkal, rengeteg ritkasággal és a közepén a Konkoly Thege Miklós Csillagászati Kutatóintézet Napfizikai Obszervatóriummal (link).(Huh, de hosszú név :) ) A lányok nagyon élvezték, és én is élvezettel néztem, ahogy tobzódtak a növények között. Érdekes volt, nem hittem, hogy meglepnek így is, mert szoktunk a természetben mászkálni. A nagycsajszi nagyon hajlik a biológia felé, jó lesz odafigyelni rá.

Közben én megléptem,mert közelített a déli határidő.
Tanárnőt valamikor fél 1 körül sikerült megtalálnom és hálistennek be is írta a jegyet. Irány a TO, index leadás. Siker. Huhh,.. ez is meg van.

Éhesek vagyunk, nah jó, ritkán szokás nálunk, de ma beáldoztuk a napot, tehát Mekiztünk. :) Nyomás a Plaza, parkoló, rohanvást Mc, és kaja,... hmmm,.. fene az egészségtelen kajálásba, nekem ízlik. És igen, tudom, hogy a rendszeres ilyen kaja egészségtelen, alkalmanként, főleg ami nekem alkalom, egyáltalán nem gáz.

Poci tele, jöhet egy múzeum. Otthon kinéztük a Déri Múzeumot, mivel kiscsaj már egy ideje rágja a fülünket, hogy szeretne egy múmiát látni. Nosza, itt van. :) Hiába, imádja az egyiptomi kultúrát olvasgatni. Állítása szerint Daniel Jackson vagy Samantha Carter szeretne lenni. :) Szóval régész vagy asztrofizikus. Csssss, szót se,.. a két szakterület makó jeruzsálem-tól szintű, de ráér még orientálódni :)

Minden tiszteletem a Déri Múzeumnak, az árképzésben. Eddig a családdal igen sok múzeumot kerültünk el, mikor épp nyaraltunk, mert a bejutás összesen elég nagy összegre rúgott. Déri Múzeum, Családi belépőjegy (2 szülő és a gyerekeik; állandó kiállítás) - 2000 Ft. Aláhúznám a gyerekeik szót. Nem 1, nem 2 gyerek, hanem gyerekeik. És valóban öten jutottunk be 2000 ft-ért.
A múzeumban sok-sok értékes remekművet láttunk. Különösen örömömre szolgált a magyar festészet remekeiben gyönyörködni. Igazán élveztem, Köszönöm.
A történelmi korok szerint haladva elindultunk az ókortól és eljutottunk egészen a világháborúkig. Gyönyörű néprajzi gyűjtemény, rengeteg izgalmas tárgy, összefüggés. Nekem tetszett. A lányok elfáradtak a végére, de nem baj, ennyi nekik elég is volt.

Orlai Petrics Soma - Salamon királyt anyja megátkozza - forrás

A művelődés után egy icipici séta a Nagytemplom előtt, aztán irány a parkoló, és haza.

Fárasztó, de eredményes és tartalmas nap volt a mai.

 

Szólj hozzá!

Címkék: család gyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://alniyat.blog.hu/api/trackback/id/tr532107455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...